Conducerea Creșei Municipiului Iași „Sfânta Maria” își concentrează activitatea zilnică pe coordonarea serviciilor de educație antepreșcolară desfășurată în cele 12 creșe aflate în subordinea sa.
Administrarea eficientă a serviciilor oferite de către creșă presupune exercitarea de către director a funcției de ordonator de credite, coordonarea activității de asigurare a hranei zilnice pentru copii înscriși și coordonarea activităților de întreținere a clădirilor primite în administrare.
Deasemenea, conducerea supraveghează lucrările de investiții aprobate. În calitate de reprezentant al instituției cu părinții/ reprezentanții legali ai copiilor organizează activitatea de relaționare cu aceștia.
Periodic în funcție de calendarul activităților, directorul coordonează activitatea de înscriere a copiilor în anul școlar respectiv, întocmește proiectul de buget al instituției, participă la ședințele Consiliului Local Iași.
Publicul care solicită audiențe, contactează departamentul Relații cu Publicul la numărul de telefon 0232.210.052 sau prin email la directia.crese@yahoo.com.
Audiențele cu publicul se desfășoară în fiecare săptămână, în ziua de Luni, între orele 09:00 – 11:00 și în ziua de Miercuri, între orele 12:00 – 14:00, precum și în alte zile în funcție de natura solicitării.

